Followers

Monday, June 20, 2011

beria sangat nak menggedik kan..

hahaha.. aku tak sangka ader jugak yang seimpati dengan si LINDA !

al maklumlah kan..birthday dia tak da sapa nak sambut ..

tepat pada pukul 12.30 malam . tidak ku sangka. ingatkan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah malam malam buta .

walaupun mereka ini datang ke rumah semata mata nak hantar lab manual yang di pinjam'.. tapi mereka bijak menngunakan peluang yang ada sekali gus mengwish birthday girl punyer BIRTHDAY ! weeeee~ syabas beteyy!!! :DD

disebabkan insan2 ini sanggup turun padang rumah aku.

dengan bangga nya aku mengupload dan mengfemes kan mereka di dalam blog aku yang tak berapa nak femes ni..

mintak mintak lah kefemesan dorang ni berguna untuk blog aku kan kan?? :DD







sila jangan tanya kenapa muka aku mcm agak hodoh okeyyy..-.-

sesiapa yang nak sila PM saya ASAP. :))

tenks adik adik ku tersayang.. >,<

2 comments:

Anonymous said...

nak yang baju kuning....:)

Linda Marel said...

hahaha..

tu pemain malaysia ~

LinkWithin Cik Lien

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...