Followers

Monday, June 20, 2011

lebih baik ader sahabat dari boyfriend !! hahaha

wahh! macam mintak maut je kan tajuk aku ni. tapi betul la. "ini seriouss....." * sila nyanyi nada spongebob squarepant ! * terima kasih..
suara anda tak sedap. sila jangan nyanyi dahh okeyy..:)

ouch! bukan pasal suara aku nak cerita ya..

ni kes gepren gepren aku duduk buat hal dengan aku. haishhh.. macam macam la dorang ni kan.
tapi tak pe.. dengan penuh kesabaran tahap melampau. aku tetap sayang mereka dan kereta mereka...:) huk huk. kalau dorang baca mesti terharu tahap rase nak BUNUH JIRAN lah ! >.<

next! melalut lagi kan? serious linda..serious ! jangan banyak main.. cerita cepat! -.-

wahai sahabat sekalian..

aku nak ucapkan sejuta, berjuta, bermilion dollar lah kat korang for the best party last night. walaupun birthday kali ni tak der JANTAN ! tapi aku tetap gumbira..yang paling gumbira mesti JIRAN kita kan??

berbulu jer telinga dorang kita duk bising bising.kan? :D

acting korang biasa biasa jer aku rasa.tak boleh lawan aku lagi ! statement aku tak bole blah.. but who cares -.- hahaha..

paling aku terharu tang korang nyanyi lagu bitrthday sambil memakai HELMET ! syabaaaass beteyy!!!!! sangat mementingkan keselamatan !

mesti korang takut aku ketok kan? hahaha..secara tidak langsung anda telah mengeluarkan idea baru untuk party akan datang. howyeahhh!! >,<

kiata bergonjeng sampai tak hingat orang sekeliling kan? padan la muke kat orang orang kampung sebab tak dapat makan kek yang sedappppp... weee~~ :D

actually, aku nak letak pic kami bergonjeng ! tapi disebabkan tersangat la alim semuanya sampai nak upload pun tak sampai hati. hik hik !

ni jer yang ader untuk tatapan..

SAKSIKANLAHHH
SAKSIKALAH WAHAI OLEHMU SANG HUJAN...
bla bla bla..









jujurnya aku nak buat conclusion yang dah berkurun aku nak tulis tapi tak tulis tulis.. ader kawan lagi beerti dari ader boyfriend !

dan aku sanggup kehilangan boyfriend daripada aku kehilangan girlfriends ! hargailah sahabat anda.. :)

4 comments:

Anonymous said...

still dengan dorang ea.. bagus la.. :)

wani_pra dip 2009

Linda Marel said...

wani !! >.<

kangen dongggg...oke kat sana? kat peneng kan?

Anonymous said...

yup ! eit..jum la turun penengggg..

ko kan suke giler vavi dengan lautt.. :P

Linda Marel said...

hahaha..
still ingat ekk..
terbaekk!
aku nak g tp tak taw bila la..kene sumone bawak :(

LinkWithin Cik Lien

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...