Followers

Thursday, October 20, 2011

Kembali beraksi dimedan “blogging’’




sepintas lalu~


Hey kamu ! haa.. kamu la! Yang pandang pandang belakang tu kenapa? Bahaya tau tak?
tak pernah tengok cerita jangan pandang belakang la tu kan.. ish ishh..buruk padahnya pada kamu nanti. kesian..

hah kamu! Jangan nak ubah topic. Iyee...kamu la. Tak
kan hantu belakang kamu kot. Dari tadi aku duk tunjuk tunjuk kamu kan.

Ecece. Okay okay. Stop linda. Stop! Jangan main main dah. Aku kalau bab merapu meraban memang first class nyah. Mintak maaffff! HAHA! :D

Aduhai.. dah lama sangat aku tak mengupdate post kan. TAK PERCAYA?
Ce try test tengok kat date arini and date entry sebelum ni.
Mak aihh. Lama kan. Kan? Angguk kepala nak. Angguk..baguss..anak yang soleh. :D
Bukan apa aku agak busy. *konon* Ni nak post apa pun aku dah tak tau.
Fening sebentar bersama kit cat woman!~~~~~~~~~~

Kalau ikutkan hati batu aku yang selalu nak terover feeling2 ni, aku nak je tepek macam macam cerita kat dalam ni. Tapi bila aku fikirkan kembali..
Cewahh ayat..kenapa nak fikir kembali? Kenapa tak fikir kembulu? Hua hua hua.
Aku rasa 80 hari 80 malam belum tentu habis cerita aku kan..kang ader pulak masuk paper.

*baca dengan satu nafas sahaja*

“ PEMBACA BLOG CIKLIENGOMEL MENGOMEL 80 hari 80 malam kerana MEMEBACA POST ENTRY YANG BEGITU PANJANG SEHINGGA DISERANG
ANGIN KUS-KUS DAN MENYEBABKAN KEMATIAN” .

Fuuuhh fuhhhh! Mintak nyawa. Mintak nyawa. Hambik kau. Tajuk dia pun sikit punya nala BESAUUU nyah.

Orang yang membaca tajuk kat paper tu pun boleh mati semput.
OHH..syerammm nih! Hak hak. >,<

Okay. STOP!

cuci mata dulu jap. Muka time 18tahun. Sweet kan! HAHA! Uolllsss jeles kan..
btw, jejaka J kat sebelah tu my younger brother ya..tu bukan boyfie i okayyy..
*guys please take note*:P


Okay.. aku rasa maybe entry entry akan dateng ni aku nak bubuh pasal :

1. Aku. Of couse la kan.. lagi mau tanya ka? -,-

2. Upsss!! Jie...uolllssss.. mak punyer simpanan dan koleksi koleksi gambar banyak jie.. nanti mak upload ya..auuwww!

3. About my boyfie?? Nehhh...tarak! tacing punya topic! Tamau! Tak mahu! Tidakkk!!!!

4. Oh ya! Aku nak cerita pasal gossip yang sentap dan santap ni! Nak tau kena tunggu lahhhh...
aku dah nampak dah muka korang yang jahat bergosip tu.ngeh ngeh ngeh.. ^,^


ha..cuci mata lagi. Gatal gatal tak mata korang? Cantik kan. HAHAHAHAHAHA.
Bia la! Peduli hape. Dah memang aku ni suka puji diri sendiri kan.
Nak harap orang boyfie puji, boyfie pun tarak. Nak harap PM puji lagi lah. Asyik asyik aku je yang puji dia. ^__^
Nak harap mak ayah puji ini jawapan dorang,
“ haissshh..ikut baka la. Umi pun cantik. Ayah pun hensem apa? “ hadoi. -__-
Apalah nasib baik ku ini dapat ibubapa se’sporting’ dan semereka. Kalau dah mak sendiri pun suke puji diri sendiri inikan pulak anak nya. Mana tumpahnya kuah kari kalu tak dalam pinggan nasi aku kan.
Cakap bab nasi ni yang buat aku syeramm ni! Cakap nasi je, lapa! Cakap nasi je lapa! Ni bala ni. *cilok ayat dlm HKLBR*

No comments:

LinkWithin Cik Lien

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...